Skip to main content

Hoe kunnen we helpen?

Mijn geld is dubbel afgeschreven

Je bent nu bij:

Een storing bij je bank, bij iDEAL zelf of gewoon bij ons. Het gebeurt gelukkig niet vaak, maar in zeldzame gevallen gaat de communicatie tussen onze website en iDEAL niet goed. Geen zorgen: jouw geld is nooit verdwenen. We gaan achterhalen waar het gebleven is.

Kijk eerst tussen je bankafschriften en zoek naar ‘Theater Kees via Mollie’. In de transactiegegevens vind je een ordernummer waarmee jouw aankoop bij ons bekend is.

Zie je in beide transacties een ander ordernummer? Dan zijn er (per ongeluk) twee bestellingen aangemaakt met (eventueel) dezelfde aankopen. Was dit niet de bedoeling? Neem contact met ons op. Wij kunnen de bestelling annuleren en het geld naar je overmaken.

Hebben beide transacties hetzelfde ordernummer? Dan heb je inderdaad dubbel betaald voor je aankoop. Omdat wij per bestelling maar één keer een betaling kunnen ontvangen, ‘zweeft’ de tweede betaling tussen jouw bank en onze betaalprovider Mollie. Meestal worden zulke fouten binnen 5 werkdagen automatisch gecorrigeerd. Het teveel betaalde bedrag verschijnt vanzelf op je bankrekening.

Neem bij twijfel contact met ons op.