Skip to main content

Hoe kunnen we helpen?

Ik heb geen tickets ontvangen

Je bent nu bij:

Na het afronden van je bestelling zou je binnen enkele minuten de tickets moeten ontvangen. Toch gaat het wel eens mis. Een fanatiek spamfilter kan de boosdoener zijn.

Voordat we beginnen: een paar tips. In de meeste gevallen worden onze e-mails niet bezorgd om de volgende redenen:

  1. Een foutje is snel gemaakt. De meest voorkomende oorzaak waarom de tickets niet aankomen is gebruik van een niet-bestaand e-mailadres. Bijvoorbeeld met een .con- of .ml-adres. Zorg ervoor dat je tijdens het bestellen het juiste e-mailadres invult.
  2. Soms worden mails niet bezorgd doordat een inbox vol zit. Controleer of dat het geval is en leeg indien nodig je mailbox.

Okay. Bestelling geplaatst? We gaan op ticketjacht!

  1. Controleer eerst of er geld is afgeschreven van je bankrekening. Zoek naar ‘Theater Kees via Mollie’. Is er geen bedrag afgeschreven? Dan is je bestelling ook niet geplaatst.
  2. Is er inderdaad een bedrag afgeschreven? Kijk dan eens in je spam of junk folder. We doen ons best om ervoor te zorgen dat de kaarten netjes in je inbox terecht komen. Echter gebeurt het soms bij spamfilters die streng ingesteld zijn dat de kaarten toch naar de ‘ongewenste berichten’ gestuurd worden. Het kan ook zijn dat je ons e-mailadres niet als vertrouwd contact hebt gemarkeerd. In dat geval komen al onze mails niet bij jou aan.
  3. Je kunt je tickets echt nergens vinden? Geen nood. Op basis van jouw naam e/o bestelnummer kunnen we bij de kaartcontrole je toegangsbewijs ook opzoeken! Als het geld is afgeschreven staat in de transactie van je bankafschrift het bestelnummer waarmee jouw bestelling in ons verkoopsysteem bekend is. Ook met de bestelbevestiging kunnen we je tickets opzoeken.