Skip to main content

Hoe kunnen we helpen?

De QR-codes zijn niet zichtbaar

Je bent nu bij:

Je hebt je bestelling afgerond en per e-mail de tickets ontvangen. Maar.. ze openen niet. In de mail zijn de QR-codes niet zichtbaar. Maak je geen zorgen. Dat je een e-mail met tickets hebt ontvangen is het bewijs dat de tickets wél zijn aangemaakt. Ze worden alleen niet ingeladen door jouw e-mailprogramma.

De oorzaak ligt vaak bij de veiligheids- en privacyinstellingen van je toestel of e-mailprogramma. Bij strenge instellingen worden externe afbeeldingen soms niet ingeladen. Deze QR-codes worden gezien als afbeeldingen en verschijnen daardoor niet. Je zou kunnen proberen de instellingen van je toestel of programma aan te passen. Wij zouden de tickets opnieuw kunnen sturen, maar de kans is groot dat we dan tegen hetzelfde probleem aanlopen.

Kun je deze instellingen niet aanpassen of niet vinden? Dan zou je nog kunnen proberen de tickets naar een ander e-mailadres door te sturen.

Lukken alle bovenstaande opties niet? Dan geen nood: bij de kaartcontrole kunnen we je tickets ook op naam opzoeken. Toon bij de kaartcontrole de bestelbevestiging. Dan is dát je toegangsbewijs.