Skip to main content

Hoe kunnen we helpen?

Mijn bestelling is mislukt. Wat nu?

Je bent nu bij:

Geen zorgen, we gaan dit oplossen. Kijk eerst tussen je bankafschriften over de betaling is geslaagd. Controleer eerst of er geld is afgeschreven van je bankrekening. Zoek naar ‘Theater Kees via Mollie’. Is er geen bedrag afgeschreven? Dan is je bestelling ook niet geplaatst.

Is het bedrag wel afgeschreven, maar heb je geen tickets ontvangen? Grote kans dat het spamfilter onze e-mails blokkeert of dat je bij het afrekenen een verkeerd e-mailadres hebt ingevuld. Check daarvoor deze pagina.

In zeldzame gevallen gaat de communicatie tussen onze website en iDEAL niet goed. Dan lukt de betaling wel, maar worden de tickets niet toegestuurd. Neem bij twijfel contact met ons op. Gelieve met de transactiegegevens. Als je geld is afgeschreven staat in de transactie van je bankafschrift het ordernummer waarmee jouw bestelling in ons verkoopsysteem bekend is.